AVISO: Las frases de la serie Mentes Criminales ahora se encuentran en:
http://hasmgrupu.blogspot.com/search/label/Mentes%20Criminales

martes, 3 de noviembre de 2009

La cuadra tecnológica

(La Nueva España 02-11-2009 - Maxi Rodríguez)

-Vamos cambiar el sistema operativu, ¿oíste?

-¿Cómo ye, ho?

-Hay que informatizar la cuadra, Lolo.

-¿Por...?

-¡Pa ponese al día y salir pola tele, como Sietes!

-Pero... ¿Ónde tá el ordenador?

-¡Soy yo!

-¿Qué, ho?

-¡Les órdenes doiles yo!

-Ah. Y entós yo... ¿Qué soy?

-El mi servidor. Como te me caigas, armo la de...

-¿Y qué fago?

-Vete a la barra de herramientes, ¿vesla?

-Sí, ho.

-Garra el rastrillo que tá al lau del garabatu.

-¿Pa qué, ho?

-¡Pa limpiar! ¡Tengo la cuadra llena de spam!

-¿Spam? ¡Lo que tá ye encharcá!

-Díjete que trajeras katiuskas. ¿Cómo cojones quies navegar?

-¿Y tú vas quedáte ahí, ho?

-Home, claro. Tengo que vete desde la güindou.

-¿Por?

-¡Porque soy de «Güindous Vista», oveya!

-Ah.

-Y encima ando con gripona. ¿Trajiste antivirus?

-Meca, nun me comentaste ná.

-A ver si te voy contagiar...

-¡Uf! ¿Y ahora qué fago?

-Fíjate en mí, tenemos que tar conectaos, Lolo.

-Ah.

-Si nos falla la conexión, ya se jodió, ¿oíste?

-Vale.

-Cuando acabes con la mierda, sales, pañes la hierba y das-y a guardar.

-¿Ónde, ho?

-En la tená. Haces click y ya tá.

-¿Y el ratón?, ¿nun tenemos ratón?

-De momento, no. Pero si aparez unu, ¡a fesoriazos con él!

-Vale. ¿Y depués?

-Depués, reiniciar.

-¿Qué, ho?

-Que garres la fesoria y vuelvas a empezar.

-¿Tás seguru que el aparatu esti ye así?

-¿Qué pienses, que nun sé de sobra lo que ye el PC?

-A tí echáronte cuando aquello de Perlora...

-Ye igual. La clase obrera sigue en lucha.

-Sí, ho... Selo yo.

-Y nun te fíes de nadie, que en esti pueblu hay mucho troyanu.

-Dame igual, con tal de minimizar...

-¿Acordaraste de to?

-Sí, ho.

-¿De verdá?

-Tranquilu, José Juan, que tengo memoria RAM...

No hay comentarios :

Publicar un comentario