AVISO: Las frases de la serie Mentes Criminales ahora se encuentran en:
http://hasmgrupu.blogspot.com/search/label/Mentes%20Criminales

miércoles, 26 de octubre de 2011

Chiste. Corto y en bable

Esti ye d'una maestra que llega nueva a una escuela.
El primer dia de clase diz la maestra a los escolinos:
  • Mañana quiero que vengáis con un bocadillo de casa pa saber que nivel adquisitivu tenéis en casa.
Al otru día la maestra pregunta a un de los escolinos:
  • ¿Tú de qué lu trajiste Olayina?
  • De jamón de gochu asturcelta
  • Muy bien, tu padre tien que tener un trabayu macanudu
  • Non, yo no tengo padre
  • Vaya, muyer. Entós tu madre...
  • No, mi madre ye puta.
La maestra queda alucinada, y diz-y a otru nenu:
  • ¿A ver tú, Colás, el tuyu de que ye?
  • El miu ye de jamón de gochu asturcelta
  • ¿Y tu padre en que trabaya?
  • Mi padre ye guardia civil
  • Muy bien, ¿y el tuyu, Pachín?
  • A mí danme un garitu de pan y una onza chocolate.
  • Entós, ¿en qué trabaya tu padre, que te dan una merienda tan ruina?
  • Mi padre ye camioneru, y entre les putes y la guardia civil nun entra una perra en casa.

No hay comentarios :

Publicar un comentario